Forum Virtual Air Club Strona Gwna

 Drętwienie nigdy nie dotyczy małego palca.

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 689
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 16:03, 10 Kwi 2014    Temat postu: Drętwienie nigdy nie dotyczy małego palca.

Dzięki tej stronie dowiedziałam się, jak wyglądają strony sex bussinesu w Turcji.
[link widoczny dla zalogowanych]
wcześniej nie miałam żadnych problemów z miesiączką, wszystko regularnie, bez większych bóli...za ok.6 dni powinnam dostac okres i zaczynam czuć ze ten jajnik boli..martwie się, szczególnie ze obecnie przebywam za granicą i będę musiała szukać tutaj ginekologa... Mozna temu latwo zapobiec jesli jest obawa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Z góry bardzo dziekuje i pozdrawiam!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kładziemy się na podłodze na plecach i skrecamy glowe raz w lewa raz w prawa strone (glowa cały czas leży na podłodze).

ja mam w sobie pełno powera ale jakos nie moge sie z łóżka ruszyć, dobrze mi tu... [link widoczny dla zalogowanych] przy takiej prolaktynie to o poronienie bardzo łatwo .
Atkins bardzo wyraznie napisal w swojej ksiazce ze Fat Fast jest sposobem na wlaczenie spalania tluszczu. To o co mi chodzi chyba było wcześniejsze od tych utworów. Wiesz wydaje mi sie ze nawet przy największych staraniach partnera albo partnerki nie da rady dotknąć tak daleko ja 2 litry. Ci w czarnych sukienkach znają prawdziw życie tylko z opowieści. oczywiscie ze warto na twoim miejscu nawet bym sie nie zastanawiala przeciez bez znajomosci jezyka ani rusz a jak bedziesz juz na miejscu zadko kiedy jest czas na intensywna nauke [link widoczny dla zalogowanych]
no ja właśnie wczoraj miałam spotkanie 3eciego stopnia z pająkami o których mówice [czarno-brązowe, włochate, z wydłużonym odwłokiem, no i ogromnie ogromny! [link widoczny dla zalogowanych] 604280438. Prosze o przeslanie tych danych i mnie za co z gory bardzo dziekuje moj mail: Gdy mam je zaraz po umyciu takie lekko podeschnięte są cudne , ale gdy wysychają do końca na mojej głowie jest jedna wielka szopa i przez to nie nosze ich nigdy rozpuszczonych ;( Chętnych zapraszamy do zgłaszania się na [link widoczny dla zalogowanych] z hasłem Moderator. powiedz mi, czego sie boisz?
Obecnie mam rudy, używałam tylko szamponetek Mariona w kolorze Miedź.
[link widoczny dla zalogowanych]
mam ich mnóstwo , parciane , w kratke , pasy od koloru do wyboru prócz białej i różowej...
Apeluje do wszystkich aby takiemu zabiegowi wydłuzania lub skracania nogi poddawali sie tylko jesli naprawde jest to konieczne...
Czy aby stosować lewatywę konieczna jest specjalna dieta, głodówka czy coś takiego?
z tego co wiem to jesli bierzesz luteine kilka dni aby dostac miesiaczke to nie przytyjesz bardzo,o ile wcale,nie wiem bo kazdy ma innym organizm i jeden przytyje,drugi nie...taak samo jest z tabletkami anty.na kazdej ulotce jest napisane ze nie maja wplywu na mase ciala i libido a jednak mi sie przytylo 5kg bo drogich tabletkach a kolezanki nawet chudly wiec nie mozna dokladnie okreslic jak sie zachowa organizm...pozdrawiam
do gość - radzisz spróbować?

Zadnej tabletki nie pominęłam, czy to normalne ze podczas brania może być krwawienie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam topic na kafaterii o oczyszaczniu i glodówkach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a do co pzmywania ja codziennie przmywałam wacikeim z patyczkiem tym do uszków i sola fizjologiczną (dostaniesz ją w apcete ok 3 zl 5 małych buteleczek) starcza na długo nio i nie odkrecaj kolczyka porposty nawet sobie wlewaj do pepka tej wody aby tam odkazało szybkos ie zagoji nio i smaruj sobei Trybiotykiem ok 1,50 tez w aptece no i pod zadnym pozorem nie zmieniaj kolczyka zanim nie zejdzie opuchlizna...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
100 razy bardziej wolę zapłacić w recepcji niż myslec o kopercie.

DĄŻYMY ZAWSZE DO TEGO CO ZAKAZANE - PRAGNIEMY TEGO CZEGO NAM ODMAWIAJĄ [link widoczny dla zalogowanych] a trening ten nie jest tylko dla facetow - i zdanie ze niech oni sobie robia jest bez sensu.
Jeden większy ok 3 cm średnicy, drugi mniejszy ok 1 cm. Poza tym teraz siedze w pracy i tylko czekam do jutra, kiedy to juz bede miec przed soba tylko wizje wakacji do tego ta pogoda, a tu wszyscy sie ciesza ze wreszcie troche pada, jakie troche ...ja juz mam dosc tego deszczu! corny a co do reszty to uwazam ze na poczatku lepiej sie nie szarzowac najpierw po 10 minut pozniej coraz wiecej my sami wiemy ile mozemy pojezdzic na orbiterku kazdy z nas ma inne mozliwosci. Ja osobiscie nie potrafie zrozumiec dziewczyn, ktore zastanawiaja sie wogole nad przyszloscia z Turkiem? [link widoczny dla zalogowanych]
Odczuwam też bóle w okolicach jajników i podbrzuszu , raz są silniejsze raz nie, w każdym razie powoli się minimalizują... Ja spie powiedzmy normalnie,czasem sie budze w środku nocy. Anny Zajdel (w Warszawie, ul. Ja używam brylantyny w żelu z firmy Joanna, ale wosk tez jest super Teraz mam utrudniony jakos dostep i sssssstrasznie boli. Zdjecie RTG odcinka szyjnego kregi C znajomi mówią, zę jak są kręcone to nie widać tej rzadkości moich włosów xd
musiałabym dojezdzac na leczenie i te czeste kontrole ..
Proponuję też prześledzić ten wątek, bo już wiele dziewczyn opisywało co i jak.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
CHRISTOPEIT SPORT - co sądzicie o tej firmie?
2.
[link widoczny dla zalogowanych]
bylam tam tylko obciac grzywke i...
[link widoczny dla zalogowanych]

jestem ciekawa takze innych opinii, bo same pozytywy wydaja mi sie nieprawdopodobne.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja wiem, że to nie jest może znaczna różnica, ale mam krótszą nogę, jedno kolano niżej od drugiego, więc nie za fajnie to wygląda Ale pomijając tą kwestię po prostu mi to przeszkadza.
A na tytan nie!
[link widoczny dla zalogowanych]
stabilizację poziomu glukozy we krwi i natychmiastowe zahamowanie objawów hipoglikemii- zmęczenia, chwiejności nastroju, braku koncentracji, osłabienia itp.
Co ja mogę, że podoba mi się bardzo duży biust?
Ale i tak spróbuje, bo juz od dawna sie do tego przymierzam I bardzo sie ciesze, ze powstał taki topik Będzie mi lżej
Trzymam kciuki za Ciebie...
pozdrawiam wszystkie Zakręcone
[link widoczny dla zalogowanych]
mozna by se tez dopomóc w trawieniu ziołami, gorzką herbatą, próbowałaś ładniorek?

Nie czuje się na tyle dobrze żeby ćwiczyć choć jestem zwolennikiem fitness i innych aktywności). [link widoczny dla zalogowanych] Nie wiem co ja tu jeszcze robie, chyba brak mi odwagi A i przepraszam z wyrażenia i za to że żyje
Cześć dziewczyny! DAMISIA1.......szkoda,że się spózniłam z propozycją pracy-to ja dzwoniłam do Ciebie-)Pozdrawiam PS.jak coś to czekam i zapraszam do mojego salonu Czy taka różnica może być leczona metodą Ilizarowa? Laski: to ma byc ta z jedna dziurka na koncu czy kilkoma po bokach? [link widoczny dla zalogowanych]
Jestem zrozpaczona:'( Chcę wrócić do naturalnego koloru. a sprobuje z pomaranczowym. [link widoczny dla zalogowanych] Nie mógł tabletkami zlikwidować torbieli, która była czynnościową. lecz po ciąży stało się to niemożliwe..... witam ja w ciaży zaraziłam się tokso byłam leczona i urodziłam zdrowego synusia wiem o tej chorobie wszystko moge uspokoić wszystkie mamy i udzielić dodatkowych informacji piszcie [link widoczny dla zalogowanych] P.S to nie prawda ze musiałyście zarazić się od kota to tylko 1 z mozliwości nikt nie wie to ja odpowiem bo jest ładne i jak komuś się nie podoba to niech nie pisze że mamy które nazwały córkę Nikola to od razu że muszą zaspokajać swoje kompleksy np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
- do obiadu:- podjadanie slodyczy, lody, [uwielbiam slodycze i moge jesc caly czas.
Aha i mam nie mało do zrzucenia bo waże 82kg przy wzroscie 164 wiec jest co spalac

Jeśli ty piszesz o jedzonku, gotowaniu,krazacych nieustannie myślach itp.
[link widoczny dla zalogowanych]
jej naturalny kolor to ciemny blond i co teraz zrobic ?? Pierwsza część to klasyk ...
fryzjer chodzacy po domach?upokorzenie i całkowity brak profesionalizmu po to kobieta idzie do fryzjera żeby wyjść z domu i oderwać się od codziennych obowiązków co to za frajda jak ci ktoś do domu przychodzi i robi syf w łazience i czerpie twój prąd,leje twoją wode i zostawia cały majdan do sprzątania?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czasem w Only mozna znalesc cos lepszego...
Dostajesz tyle, ile wywalczyłaś na wstępie.
Hhaha.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

cozaciezkiemyslenie [link widoczny dla zalogowanych] jedzenie to chipsy i paluszki.
Ja od 12 lat codziennie udaję że wszystko jest ok ale wiem że to nieprawda, są to pozory dla ludzi którzy patrząc na mnie nie widzą oznak choroby. 5000 hekto, ktory trzeba spelnic to jest wlasnie pensja dla kierownika, koordynatora. narazie mam stosowac mascie ktore minimalnie mi to zmiejsza bo nie ma co narazie oczekiwac na cud.;( dermatolog powiedziała ze leczenie blizniowcow jest dłługotrwałe i bardzo ciezkie, lecz ja sie nie poddaje jak narazie mascie sa tanie ale pozniej juz sa drogie. W firmie gdzie pracodawca szanuje nas, a my jego. W ten sposob bedziesz wiedziec, co jest oczekiwane i czy jestes na tyle dobra, zeby taki test pozytywnie przejsc. [link widoczny dla zalogowanych]
ironia losu. Dzięki - na pewno wypróbuję. Witam. może się Wam przyda jeśli szukacie nowego fryzjera w kraku Po miesiacu cwiczen i normalnym jedzeniu ( takim jak do tej pory) waga pokazuje to samo jednak centymetr nie !! 1. dokładnie wychodzi nam BMI 35,25
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale pogoda nam figla zgotowala, no nie?
Po takich kuracjach ciężko jest dojść że sobą do ładu psychicznie i fizycznie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Virtual Air Club Strona Gwna -> O Spoecznoci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin